KM 007: Czy warto angażować się w nauczanie studentów i ludzi wchodzących do medycznego zawodu?

W tym odcinku podcastu przedstawiam zagadnienie nauczania studentów oraz wprowadzania młodszych kolegów i koleżanki w świat pielęgniarstwa. W zasadzie nie da się uniknąć roli nauczyciela, czy instruktora w czasie naszej codziennej pracy, ale warto robić to z przekonaniem, a także z obustronną korzyścią.

Na podstawie własnych obserwacji i doświadczeń zastanawiam się nad kwestiami związanymi z jednej strony z naszą rolą przekazujących wiedzę, a z drugiej z tym jakie korzyści możemy czerpać z nauczania z pasją.

W tym odcinku usłyszycie:

– Jakie są moje doświadczenia związane z edukowaniem studentów i ludzi wchodzących do zawodu?
– Dlaczego każdy z nas jest nauczycielem, instruktorem i mentorem czy tego chce, czy nie?
– Jak uczyć innych kreatywnie i z pasją?
– Jakie korzyści nauczanie innych może przynieść nam, instruktorom?
– Czego wymagają od nas studenci i młodsi koledzy i jak temu sprostać?
– Jakie jest miejsce „medycznego żargonu” w edukacji i naszych zawodach?
– Jak kształcić ludzi, żeby profesjonalnie wykonywali swój zawód?
– Jaki błędów nie popełniać w nauczaniu innych?
– Jak nie zniechęcić ludzi, aby wykonywali zawód pielęgniarza, pielęgniarki i ratownika medycznego?

Nagrałem właśnie odcinek #007 🙂 #podcast #krewmozg #sluchampodcastow

Post udostępniony przez Maciej Latos (@intensive_nurse)

Słuchaj w: iTunes | Spreaker | RSS | YouTube | Spotify

Będę bardzo wdzięczny za wystawione oceny w iTunes i Spreaker!

Poleć w mediach społecznościowych!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *